Un director de școală hotărăște: ,,Elevul X trebuie să rămână repetent. Va rămâne corigent la istorie, română, engleză și matematică." Trei dintre profesorii numiți execută ordinul, al patrulea nu și este muștruluit pentru nerespectarea indicațiilor.

Cum calificați atitudinea directorului și a profesorilor care i-au urmat (sau nu) indicațiile?

Elevul X , slab la învățătură , este disciplinat și nu a avut absențe, dar de el depinde existența unor catedre în viitorul an școlar într-o școală cu foarte puțini elevi.

Profesorii care nu l-au promovat predau și într-o altă secție a școlii și au promovat trei elevi cu rezultate mult mai slabe decât ale elevului X (note sub 2,50 la simulări) și cu absențe nemotivate.

Elevul repetent provine dintr-o familie modestă, cu mulți copii și având abilități practice ar fi putut să urmeze o școală profesională încă din viitorul an școlar.

Elena N.

Mesajul de mai sus a fost transmis pe adresa redacției, pentru rubrica ,,Vocea Profesorului" sau pentru rubrica ,,Vocea Părintelui" și a fost publicat ca atare, reprezentând opinia personală a autorului. Redacția noastră nu-și asumă informațiile prezentate în mesajele publicate la această rubrică, pe care nu are posibilitatea de a le verifica. Oferim oportunitatea oricărui cadru didactic și oricărui părinte să se exprime liber, să publice o opinie, să povestească o experiență personală sau să semnaleze o situație, scriind la adresa de e-mail  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. și specificând dacă dorește să semneze materialul, sau acesta să fie publicat sub anonimat. Vă mulțumim tuturor pentru implicare!