Profesoara de matematică Mihaela Zaman, a vorbit despre performanța școlară la emisiunea „Educația la putere” (TVR 2). Cadrul didactic a explicat despre viziunea sa cu privire la ceea ce ar trebui să însemne performanță pentru un dascăl:

,,Să-și găsească în fiecare elev targetul și nivelul maxim. Adică avem într-o clasă elevi care pot atinge maximum șapte și atunci trebuie să îi facem să ajungă la maximul lui. Sau sunt copii care pot atinge performanța și trebuie să-i ducem să facă performanță, așa cum sunt și copii care abia pot trece examenul și atunci trebuie să-l treacă. Așa văd eu performanța: fiecare copil să ajungă, la final de ciclu sau la final de an, să-și atingă maximul în anul respectiv, mai ales la Evaluarea Națională sau la BAC, sau la ce examen urmează.

Eu văd greu și să duc un copil de la 3-4 la 5-6, cum este foarte greu să duc și un copil de la 9 la 10, pentru că de la 9 la 10 deja lucrăm la finețe, apoi cel de 3-4 e clar că are mari carențe. Și acolo trebuie lucrat. Greu e cu fiecare în parte, important e să ne dăm interesul și să vedem unde trebuie să lucrăm.", a spus Mihaela Zaman.